PRAVILNIK O PREVERJANJU IN OCENJEVANJU ZNANJA TER NAPREDOVANJU UČENCEV V OSNOVNI ŠOLI
PREDMETNA STOPNJA
Aktiv SLOVENŠČINA
Kriterij za pisno ocenjevanje (odstotki)
Merila za ocenjevanje govornih nastopov
Merila za presojo ustnega ocenjevanja znanja
Aktiv MATEMATIKA – RAČUNALNIŠTVO
Aktiv ANGLEŠČINA in NEMŠČINA
Kriterij in ocenjevalna lestvica TJA-NI
Kriteriji za pisno in ustno ocenjevanje NIP NEM
Aktiv BIOLOGIJA, KEMIJA, NARAVOSLOVJE in GOSPODINJSTVO
Kriteriji ocenjevanja BIO-KEM-NAR-GOS
Aktiv ŠPORT
Aktiv GEOGRAFIJA, ZGODOVINA in DOMOVINSKA IN DRŽAVLJANSKA KULTURA IN ETIKA
KRITERIJI USTNEGA OCENJEVANJA (ZGO, GEO, DKE)
KRITERIJI PISNEGA OCENJEVANJA (ZGO, GEO, DKE)
Aktiv LIKOVNA UMETNOST
Merila za vrednotenje in zapisovanje dosežkov učencev LUM
Aktiv GLASBENA UMETNOST
Aktiv FIZIKA in TEHNIKA
Kriterij ocenjevanja za TIT (6., 7., 8.), OGL, OGU, OGK, NIT
Kriterij za ustno ocenjevanje za DIP
Kriterij za ocenjevanje seminarske naloge za DIP
RAZREDNA STOPNJA
Aktiv 1. razred
Kriteriji ocenjevanja 1.razred 2024-25
Opisni kriteriji TJA 1.r 2020-2021
Aktiv 2. razred
OPISNI KRITERIJI TJA 2. razred
Aktiv 3. razred
Lestvica in kriteriji ocenjevanja 3.r
Aktiv 4. razred
Kriteriji za ustno ocenjevanje znanja TJA 4.r
Aktiv 5. razred
Kriteriji ocenjevanja govornih nastopov 5.r
Kriteriji ocenjevanja 5.r (likovna umetnost, šport)
Kriteriji ocenjevanja praktičnih izdelkov 5.r (naravoslovje in tehnika)
ODDELKI ZA OTROKE S POSEBNIMI POTREBAMI
Kriteriji ocenjevanja 2., 3. NIS